dilluns, 12 de gener del 2009

Lore Lamont, per molts anys!!

La Lore Lamont és una de les primeres persones que vaig conéixer a Second Life. Recordo que vaig trobar-me-la per primer cop al Leonard Cohen Club, un espai pels anomenats 'beautiful losers' o 'perdedors encantadors', agrupació a la qual m'inscric sense cap tipus de complexe. En aquella ocasió vam compartir una estona de piano a 30 dits virtuals, en companyia d'una amiga seva.

Sempre que pot, la Lore, alemana per més senyes, em ve a veure a algun concert. I m'encanta veure-la entre el públic. Ella em va fer descobrir la Katie Melua i el seu "Nine Million Bycicles"… quina troballa, no?

Entre altres coses, la Sra. Lamont és mentora per vocació… i és gestora d'un dels blocs més increïbles sobre Second Life… "Second Travel"… o les peripècies d'un autobús a SL. Absolutament recomanable, fins i tot per a totes aquelles o aquells que —com jo— no entenen un borrall de l'alemany. A la part dreta de la pàgina en trobareu el link.

Avui dimarts compleix el seu segon aniversari a Second Life… i què millor que celebrar-ho dimecres que ve, el 14 de gener, al Leonard Cohen Club, cortesia d'en Harry Cannned! Allí estaré, per fer un petit concert des de les 22.30h (hora catalana) fins a la mitjanit. No cal dir que hi esteu convidats.

Com? No us he parlat d'en Harry Cannned??? Bé… hi haurà temps :-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada