dimecres, 14 de gener del 2009

Harry 'the man' Cannned

El programet de marres té un botó a la part inferior que diu "buscar". Un dels primers dies que vaig aterrar en aquest univers… vaig tenir la brillant idea de posar la paraula "Leonard Cohen" dins la pestanya "locales". Així vaig conéixer el Leonard Cohen Club i el seu propietari, en Harry Cannned, un adorador de la música i la poesia del cantautor canadenc. No cal dir que el meu fanatisme per l'autor de "Suzanne" i "Bird on a Wire" m'ha fet compartir unes bones estones amb aquest turc resident a Alemanya; una persona realment fantàstica i que aprecia les amistats.

Gràcies a ell vaig fer el meu primer concert a Second Life, "Ten Old Songs", un bolo on interpretava 10 versions del cançoner de Leonard Cohen. El cert és que… com que els dos no en sabíem un borrall de fer streaming, vam acabar fent les cançons en fals directe. Vaig gravar-les, enviar-les per mail, i ell les anava punxant. El curiós del cas és que no ens vam posar d'acord en l'ordre, i mentre jo –via xat– d'anunciava una, en sonava una altra!! En tot cas, va ser una experiència fantàstica perquè –inesperadament– a la gent li va agradar i va demanar més concerts. Per tant, tinc que agrair-li força coses a en Harry…

El Leonard Cohen Club s'ha mogut diversos cops. de sim. Actualment està situat aquí. Sovint hi ha sessions d'streaming dedicades al músic canadenc, en les quals podeu trobar tot un bon grapat de 'beautiful losers'. "First we take Manhattan, then we take……"

Com a arqueologia, us poso un d'aquells temes que vaig gravar pel "Ten Old Songs".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada